Nie rzucaj mi kłód pod nogi, bo nigdy nie wiadomo czy nie potknę się kiedyś o jedną z nich biegnąc by uratować ci życie. - Seneca
Centuria
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Historia2011.03.28 09:15

O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami

   

jeszcze jedna bajka holocausciana

 

Nie wiem, czy znacie tę historię, ale warta jest przypomnienia


 
W 1997 roku Misha Defonseca napisala swój pamiętnik z lat Holocaustu.  Pamiętnik doczekal się kilku publikacji w Stanach, został przetłumaczony na 19 języków, Francuzi nakręcili film, który miał wejść na ekrany całej Europy,  a sama autorka całkiem zasobnie żyla z odzcytów wygłaszanych na amerykańskich uniwersytetach, wzorem innej zawodowej ofiary Holocastu, Elie Wiesela.  Defonseca została nawet zaproszona do popularnego programu Oprah Winfrey, ale program, choć został nakręcony, nigdy nie pojawił się na antenie, bo ponoć sama zaproszona  "miała bardzo nieprzyjemną postawę i odpowiadała atakami".  Pamiętnik sprzedawał sie bardzo dobrze i Defonseca sądziła swojego wydawcę o zyski.  Wygrała 33.5 mln dolarów, a wydawczyni, Jane Daniel, została całkowicie zrujnowana.    Na okładce książki znajdują pochwały od Elie Wiesel i  Amerykańskiej Fundacji Wilków.  Któż ośmieli się podważać choćby jedno zdanie  przy takim poparciu?

Misha Defonseca urodziła się jako Monique de Wael w Belgii.  Jej rodzice zostali zaaresztowani przez Niemców, a ona sama znalazła się u pewnej rodziny.  Pewnego dnia podsłuchała,  że rodzina owa ma zamiar wydać ją nazistom, więc postanowiła uciec i odnależć swoich prawdziwych rodziców.  Tak więc 7-letnie dziewczę wybrało sie na pieszą wędrówkę po wojennej Europie.  Dzielnie przemierzała kilometry aż zawędrowala na tereny obecnej Ukrainy.  Po drodze zatrzymała sie na chwilę w Gettcie Warszawskim, zabiła nożem niemieckiego żolnierza, który chciał ją zgwałcić i cały czas musiała ukrywać się przed  okrutnymi Polakami.  Szczęśliwie, gdy dotarła na Ukrainę, zaopiekowało sie nią stado wilków.  Te wilki wlaśnie pomogły jej przetrwać.  Żywiły ją, ochraniały i ogrzewały ciepłem swych gorących, wilczych ciał.

Po wojnie Defonseca przeprowadziła sie do Stanów i zamieszkała w Bostonie.

Przez ponad dekadę nikt nie kwestionował całej historii.  Może obawiano się oskarżenia o negowanie Holocastu?   Podziwiano natomiast jaki to Fonseca ma wspaniały kontakt z naturą, zwłaszcza, gdy wychodziła wieczorami i wyła do księżyca, a odpowiadało jej wycie wilków.  Na francuskiej premierze filmu Defonseca jeszcze pokazywała kompas, który jej służyl w wędrówce.  Z filmu póżniej wykreślono, że zostal oparty na prawdziwej historii.

Defonseca w 2008 roku przyznała, ze historia wydarzyła się w jej własnym światku, który sobie stworzyła,  aby przetrwać trudne chwile wojny.  Czuje się zraniona zachowaniem ludzi.  Cała historię ponoć podważyła jedna odważna badaczka o nazwisku Sharon Sargeant i wykazała, ze Defonseca nawet nie jest Żydówką.

A "Sąsiedzi" i "Złote Żniwa" nadal zaliczane są do książek historycznych..... 

 
6227 odsłon  średnio 5 (8 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Defonseca, Holocaust, bajki.
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.28 o 11:18
Centuria.
To oczywiste, że świat został opanowany przez durni. Durni których o dziwo broni wymiar niesprawiedliwości. Dlaczego tak jest, my Polacy wiemy. Jak już pisałem, uczciwych pisarzy żydowskich można policzyć na palcach. Oni są traktowani przez żydów jako "antysemici". Reszta to bajkopisarze. W bajkowym świecie żydowskim, bajkopisarze mają się najlepiej. Dla mnie to są ludzie mali i śmieszni. Dobrze, że żydzi oszuści o tym wiedzą. Niech te szopki wmawiają Zachodowi. W Polsce dopóki żyje moje pokolenie, mówię won. Mówię won wszystkim "kosickim" i ich bajkom. Kosicki, jak wielu oszustów żydowskich wychowanych w Polsce odebrał sobie życie. Widocznie ten chleb Polski który żarł jednak męczył go pomimo oszołomstwa całego świata na jego punkcie.
Dlatego zawsze namawiam do przeczytania książki Kosińskiego "Malowany ptak" (powinien dac tytuł malowany żyd) i automatycznie książke pani Siedleckiej "Czarny ptasior" (czyli czarny żyd).
Jeśli tych książek nie znacie to nic nie wiecie o bajkopisarstwie żydowskim. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.28 o 13:51
Ja widzę to nieco inaczej. Uważam mianowicie, że większość ludzi to nie durnie ale tchórze. Strach przed oskarżeniem o anty-semityzm lub - nie daj, Boże, negowanie religii Holocaustu, sprawia, że się nie wychylają. Tylko, że często pojawia sie ta jedna jedyna osoba, która naiwnie krzyknie, że "cesarz jest nagi" i sypie się jak domek z kart.

Durnie to żydzi w tym wypadku, bo powinni zdawać sobie sprawę, że im to szkodzi i że pewnie niedługo będzie jak w tej innej bajce o chłopczyku, który krzyczał, ze go wilk atakuje. Bo widzisz, chłopczyk krzyczał i cała wioska ruszala na ratunek. Tyle, że tak naprawde, to nie bylo żadnego wilka. I pewnego razu chłopczę krzyczało, ale nikt już nie poszedł mu pomóc. A wilk tym razem był i chłopca zjadł.

Od 1997 do 2008 roku, czyli od pierwszego wydania bajki Defonseki do wyjawienia prawdy, nie było ani jednego żyda, który zaprotestowałby. Co więcej, kreatury typu Wiesel, podpisywały sie pod tym.

Co do Kosińskiego, to życie go zweryfikowało. Prawda wyszła na jaw i wiemy, jak się skończyło. Tyle, że za Kosińskim stała cała organizacja. Nieznany emigrant z Polski mieszkał sobie w nowoyorskim hotelu i zatrudniał sztab tłumaczów, bo nie znał angielskiego. Przecież ktoś za to płacił, ktoś wyrażnie go popierał. Mam wrażenie, ze podobnie ma sie z "historykiem" Grossem. Ot, pisarze na zamówienie i na potrzeby podupadającej fabryki Holocaustu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.28 o 17:10
Centuria.
Zgadzam sie w całej rozciągłości. Tylko obecnie tchórzy jest na tony, a taki tchórz to dureń bo tym samym potwierdza fałsz i obłude żydowską. Czyli durnie i koniec. Zobacz ilu jest durni na wysokich stanowiskach. Wprowadzenie zakazu badania "holocaustu" jest najwyższą formą idiotyzmu - wprowadzili to durnie do odpowiedzialności karnej.
Następni durnie przeglosowali tzw odszkodowanie dla żydów. Odszkodowania zostały uregulowane po wojnie miedzy PRL a Ameryką. Czyli tych durni obecnych powinno się rozstrzelać za oszustwo. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.28 o 17:56
W Stanach ponoć wolność słowa. Ponoć, bo gdzie indziej pisałam, jak "specjalni" ludzi gnoją. Już za miedzą, w Kanadzie, nie wolno zadawać pytań odnośnie Holohoax.

Powoli kładą łapki na internecie, ale mam wrażenie, że idzie im coraz gorzej.

A jednak wierze, że coraz częściej sobie strzelają w stopę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.28 o 18:10
Centuria.
Nie mogę sie doczekac kiedy wlezą pod lufy. Bo narazie strzelają do wszystkiego co się rusza i ma w d...e ich "ścieżki" . Chodzi własnymi. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Adam39, 2011.03.28 o 18:09
Również jestem przekonany, że książki w/w paszkwilantów są pisane na syjonistyczne zamówienie. A zakaz badania "holokaustu" jest po prostu ogromnym świństwem i bezprawiem. Ci wszyscy którzy przyczynili się do wydania tego przepisu powinni odpowiadać karnie. To jest właśnie tworzenie totalitarnego ogólnoświatowego państwa, do którego banksterskie żydowskie elity dążą, przy wielkiej współpracy pozostałych współziomków.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.28 o 18:15
Adam39.
To jest oczywiste, że przy tak (fałszywie) jednak lansowanym sloganie jak "wolnośc słowa". Powini odpowiadac ci wszyscy co wolność słowa blokują, nikt inny. Widzimy po tym , że to sami oszuści i trzeba aby wszyscy o tym wiedzieli. To prawo jest prawem mafijnym. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.28 o 20:29
Ależ oczywiście, że są pisane na zamówienie. Jest to "ichniejszy" Modus Operandi. Najpierw pojawia sie książka, potem dochodzenie odszkodowań. Pisał chyba o tym Finkelstein.

Podobnie było, gdy pojawiła sie ksiażka "Papież Hitlera", w której autor oczerniał Piusa XII. Wydaje mi się, ze nie wypaliło i Papiestwo nie zapłaciło. Książka miala nawet doktorowane zdjęcie na okładce.

Parę lat temu 13 "specjalnych" sądzilo rząd USA, bo ponoć wyzwalająca armia amerykańska ukradła im jakiś węgierski pociąg, który "specjalni" załadowali złotem na wartość 200 mln dolarów. Sprawa została załatwiona ugodowo, tyle, że zasądzone pieniądze miały trafić do "będących w potrzebie" żydow węgierskich na całym świecie zamiast do rzekomych właścicieli czy ich potomków.

+www.jewishvirtuallibrary.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.28 o 21:38
Centuria.
Jeśli by mieli na uwadzie braci Żydów, to za te złoto kupili by uzbrojenie dla obrony. Czy skierowali na pomoc. Czytałem kiedyś jakąś książkę. Tam facet opisywał, że pełno Żydów szło-lazło drogą, polami. Ktoś tam ich pędził w tym znaczeniu, że jeden Niemiec tysiąc Żydów. Mówi gość do Żydówki uciekaj, nawet nikt nie zobaczy. A ona mówi, że nie. Bo ona wie, że muszą zginąć. Cóż, widocznie ona lepiej znała swoją religię, czy nauczanie rabinów. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.29 o 03:54
Mam spore wątpliwości, że ten pociag naprawdę istniał, ale nawet gdyby, to masz rację - można było kupić uzbrojenie lub wykupić wolność, co było ponoć możliwe w kilku krajach.

A co do Zydówki? Faktycznie obeznana byla w naukach talmudycznych. Pewnie nawet wiedziała, ze musi ich zginąć 6 mln. W Stanach najbardziej liczący sie zyd, rabin Wise, otwarcie błagał Roosevelte'a, by ten - Broń Boże - nie pozwalał na osiedlanie się większej ilości żydów europejskich w Stanach, bo to "stanęloby na drodze do zaludniania Palestyny".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.29 o 06:27
Centuria.
Znam ten temat. Całe statki żydzi amerykańscy zawracali do Hitlera z Ameryki. Żydzi na prasę nalożyli szlaban , aby nic nie pisać Amerykanom o mordowanych żydach w Europie. Do dzisiaj widzimy wdzięcznosc oprawcom przez Żydów. Bushe w nagrodę za tate byli prezydentami. Bo tate Preskot był jednym z szefów w niemieckim IG Farben gdzie charowali niewolnicy z obozów. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.03.29 o 10:09
Czytam i zastanawiam się - co napisać.
Po pierwsze. Żydzi mają świadomość gromadnościową w daleko wiekszym stopniu niż my. Czyli poczucie wspólnoty - także w zakresie poświęcania się.
Droga do odbudowa państwa żydowskiego prowadziła poprzez poświęcenie. I oni tego dokonali. Jeszcze w 1948 roku zatopili statek z blisko 2000 emigrantami do Palestyny u wybrzeży - po to, aby wymusić zgodę na pozwolenie osiedlania dla Żydów w Palestynie.
Rozmawiałem kiedyś już ze starszym człowiekiem (dawno) z Leżajska, którego ojciec miał wspólnie z Żydem cegielnię tamże. Jak weszli Niemcy - Żydzi poszli do getta - on odkupił w złocie udziały po to, aby ten Żyd miał za co uciec. wtedy jeszcze była możliwość - przez Rumunię.
No zakazał mu tego rabin.

A co do książki.
Typowa haggada. Najwiekszą haggadą jest Biblia.
haggadą jest też holokaust.
Tu chodzi o napisanie haggady i doprowadzenie do nakazu wierzenia w treść.
Problem, że to zawsze oparte jest na prawdzie; Biblia odwołuje sie do wiedzy Sumerów i zawiera Depozyt Wiary.
Holokaust - rzeczywiście miał miejsce - tyle, czy w takim zakresie i formie, jak się podaje.
Ale o tym nie wolno dyskutować - pod nawet rygorem prawnym (Irving).
A książka? No, była wojna - to prawda, a dzieci mają wyobraźnię. To też prawda. I tyle w temacie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.29 o 17:08
Krzysztow. Witaj.
Z jednym zdaniem bym się nie zgodził. "Czyli poczucie wspólnoty - także w zakresie poświęcania się."
Co innego pisze na ten temat pani Ewa Kurek inni mówią Kjurek. Gdzieś widziałem jej zdjecie i dla mnie na moje oko to Żydówka. Czyli raczej wie co pisze w książce "Poza granicą solidarności - stosunki Polsko-Żydowskie 1939 - 1945". Ona obala jak by ten fałszywy mit jedności Żydów. Pisze, że jak w naszej cywilizacji - jeden człowiek, Polak odda nawet życie własne, aby ratowac innych, u nich jest to nie mozliwe. Tam wszyscy walczą o siebie, on jest w stanie wszystkich wydać, z nadzieją, że sam przezyje.
Zobacz sam na tle II wś. Żydzi Żydów spisali, Żydzi Żydów zagonili do gett, Żydzi z getta wspólpracowali z Niemcami. Żydzi Żydów w gettach leli, pakowali do pociagów, nawet własne dzeci i żony, aby zostac samemu "uwolnionym". To Żydzi byli w SS czy gestapo i latali po Warszawie i wyłapywali Żydów itd,itd,itd Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
w.red, 2011.03.29 o 23:50
Obawiam się Zenku że jednak rację ma Krzysztof. Nie na darmo i nie z niczego wzięło się powiedzenie że jak któryś Żyd kichnie rano np we Lwowie. To już wieczorem odpowiedzą mu w "Niu Jorku" - na zdrowie.
A że w warunkach ekstremalnych warunkujących przetrwanie jednostki nawet tak silnie zintegrowane społeczeństwo pęka ? Cóż , każdy chce żyć (i to jak najlepiej). Ich społeczeństwo pod tym względem nie odbiega od wielu innych. To tylko Polak był gotowy oddawać życie za "wolność waszą i naszą" dla samej wartości życia jako takiego
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.30 o 00:01
w.red.
"Zgadzam się" że jak bogaty Żyd kichnie w Ameryce to Żyd z Hitlerem biedotę wykończą. Bo u nich jest Żyd i żyd. Jestem pewien na sto, że jeśli by dzisiaj ktoś dał władzę Żydom nad światem, za cenę Izraela. Jeszcze dziś zgładzą go sami równo z ziemią. Czy słyszałeś aby ktoś ze 150 000 tyś armi Żydów Hitlera pomagał tze żydom wschodnim czy ich mordował. Przeczytaj książkę "Przez morze Czerwone ku gettom Europy" Zobaczysz jak żydzi mordowali wszystko na swojej drodze. A w międzyczasie sami swoich. Niby to łazili po pustyni 40 lat, aby nikt kto wyszedł z Egiptu nie doszedł do celu. Pozostaję przy własnym zdaniu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
w.red, 2011.03.30 o 00:38
Zenku, by szczegółowo zgłębić temat trzeba by zacząć od "korzeni".
W niżej zalinkowanym materiale między innymi jest fragment i o tym i dlatego Ci go polecam. Co nie zmienia postaci rzeczy że tak po prawdzie ludzkość o swoich "korzeniach" niewiele wie (by nie powiedzieć że w moim przekonani nie ma o tym bladego pojęcia).
W każdym razie cóż można spodziewać sie po nacji którą już w czasach starożytnego Egiptu nie oceniano najlepiej (mówiąc oględnie).

+prawdaxlxpl.wordpress.com

dobrej nocy
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.03.30 o 07:14
Już kiedys o tym pisałem; Żydzi sa taką samą nacją jak inne - nie mają żadnych cech szczególnych - a bardzo chcieliby mieć.
To jedno.
Dalej - że ich zachowania wynikają z kononu cywilizacyjnego, ktory jest różny od naszego. Przede wszystkim tym, że nie ma barier etycznych - wszystko, kazde postepowanie jest dopuszczalne jesli prowadzi do celu. Nie istnieje coś takiego jak normy postępowania, zasady honoru itd.
Tym się różnimy i to nas razi.
Ja nie przeczę ich prawom, a jedynie uważam, że powinny być nagłaśniane i wskazywane - po to, aby im sie przeciwstawiać.
To, że Żydzi kradną nie jest usprawiedliwieniem dla naszej kradzieży.

Z kolei szokują nas kwestie poświęcania nawet własnego narodu.
Są niuansy, ale w kategoriach decyzji tyczacej narodu - ktoś wydajacy decyzję o wojnie bierze odpowiedzialność za śmierć i cierpienia wielu ludzi. Wojna 1920 roku - to straty około 100 tys, gdy wrzesień 1939 - tylko 50 tys.
O takich kwestiach też nie wolno zapominać.
Tu. Jeśli z czasem podjęte zostaną jakieś działania - to ich konsekwencją mogą być i straty. Ja uważam, że mimo to warto.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.30 o 08:25
Krzysztow.
Teraz oczywiście pełna zgoda z tym co piszesz. Tak samo jak i w.red, że o początku cywilizacji, o początku swiata nie wiemy nic. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.30 o 10:01
A ja uważam, że obaj macie rację, choć brzmi to niedorzecznie.

Fakt, żydzi na siebie kablowali, mogli sobie pomagać, a tego nie robili, ale mam wrażenie, że stało sie tak bo nasiąknęli talmudem i obietnicą Ziemii Obiecanej. Uwierzyli, że, jak ich zginie 6 mln, to powstanie "ichniejsze" państwo (swoją droga, czy oni sami siebie okłamują, ze wydaje im sie, że oszukali Jahwe?, wiec przyspieszali "przeznaczenie".

Z drugiej strony, wiele się mówi, ze żydzi - zwlaszcza na emigracji - pomagają sobie wzajemnie. Tyle, że znowu jest tu tylko pół prawdy. Żyd będzie inwestował w drugiego żyda, pod warunkiem, że kiedyś inwestycja mu się zwróci. To znaczy zajmie się jego wykształceniem, będzie popychał na kluczowe pozycje, bo kiedyś taki klient może mu się przydać i kiedys może wydać decyzję korzystną dla sponsora czy sponsorów. Jak klient niezbyt rozgarnięty, to i pies z kulawą nogą na niego nie splunie.

A swoją droga, zastanawiam sie, jak to sie stało, ze Bernie Madoff oszukiwał tak gojów jak i żydów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Centuria 
w.red, 2011.03.30 o 10:25
Różnica między nami jest w tym taka, że oni trzymają się kluczowego dla siebie wzorca - "wspólnoty". Jako czynnika warunkującego przetrwanie oraz łatwiejsze życie. I trzeba sobie powiedzieć że akurat w tym przypadku mają rację i należałoby wyciągnąć z tego wnioski. Inna sprawa że w całości tej społeczności jednostka jest postrzegana bardziej jako przedmiot a nie podmiot.
I dlatego wszystkie wysiłki idą w kierunku rozbudowy jej struktur. To dążenie do stworzenia "eretz Israel" nie tyle nawet w Palestynie co na całym świecie.
"..wydaje im sie, że oszukali Jahwe?.." - pytasz
W ich pojęciu nie było i nie jest to oszustwo lecz "czysty układ handlowy".
Przykład w Biblii kiedy jeden z nich targował się o liczbę "sprawiedliwych".
Skąd innąd czy to Ci czegoś nie przypomina ? Lansowany model takiej manipulacji prawem, która w istocie wypacza jego rzeczywisty sens i cel ?
I na koniec. Dla nich nie jest to "grzechem - przewinieniem". Natomiast jest nim ... bieda, "niezaradność" - charakteryzująca się tym że ktoś nie potrafi wykorzystać innego człowieka dla swoich celów. I to przynajmniej w części wyjaśniałoby ich stosunek do Madoffa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Malawanda, 2011.03.29 o 22:24
Kosińskiego Malowanego ptaka na polski przetłumaczył Tomasz Mirkowicz, obaj siebie warci..
Mirkowicz też pisał, fragment tu:
pielgrzymka do Ziemi Świętej Egiptu
urywek - str.219-226
+andsol.blox.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Zenon Jaszczuk, 2011.03.29 o 23:50
Malawada.
Obaj jednokorzenni. Gdzieś czytałem, że książki antypolskie, tłumaczone na kraj są odchudzane, łagodzone. Czyli, że książka w Ameryce nie jest tą samą książką na Polskę. A bardzo wiele jest nie tłumaczonych na Polski wcale. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
PP, 2011.03.29 o 19:39
Nawet ukraińskie wilki lepsze są od Polaków... mogłabym powiedzieć, ale nie powiem, bo to rzecz oczywista, że zwierzęta często lepsze są od ludzi, od narodowości abstrahując.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Paweł Tonderski, 2011.03.29 o 19:56
Ale ptaki morskie trzeba przegonić znad polskich łowisk znad Bałtyku,bo nam wyjadają naszą polską rybę, która została przetrzebiona już i tak przez naszych polskich rybaków, my tutaj w Polsce nad polskim Bałtykiem nie chcemy duńskich, szwedzkich ani norweskich mew, a zwłaszcza tych niemieckich i rosyjskich. ;))) Unia Jewrujopejska musi wymyślić jakąś nową dyrektywę w tej sprawie. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.30 o 09:44
A no pewnie, że to trzeba uregulować. Przecie to czysta mewo-ksenofobia....
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
PP, 2011.03.30 o 11:41
Koniecznie. ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Centuria, 2011.03.30 o 10:07
Wygląda na to, ze to glównie wilki. Jest inna książka, napisana przez Berniego Holsteina Ukradzione Dusze - Prawdziwa Historia Przeżycia i Bohaterstwa. Ksiażka byla wydana bestsellerem w Australii.

Bernie pisze, jak w wieku 9 lat dwukrotnie uciekł z Auschwitz i też zaopiekowały się nim wilki i jego dwoma towarzyszami. Dosłownie, z ust sobie wyjmowały pokarm, bo bardzo chciały pomóc dzieciakom. (Strona 132-133)

+engforum.pravda.ru

to z rosyjskiej Prawdy, ale mozna znależć inne żródła w google, np całkiem poważna wzmianka z oficjalnego Katalogo Narodowej Biblioteki w Australii

+catalogue.nla.gov.au

Książka była wydana przez UNIWERSYTET ZACHODNIEJ AUSTRALII, bo właśnie do Australii trafił sierotka Bernie po wojnie.

Są w niej i inne momenty.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
PP, 2011.03.30 o 11:41
Bo jest coś fajnego w drapieżnych wilkach opiekujących się małymi dziećmi. Nie to, co w drapieżnych Polakach, którzy pozbawieni są nie tylko ludzkich, ale i najwyraźniej wilczych cech. Same sępy żerujące na żydowskich owieczkach. ;-P
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: PP 
w.red, 2011.03.30 o 12:32
:DDD
Gross byłby zachwycony ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
W.red 
PP, 2011.03.30 o 23:38
Bardziej cieszy mnie to, że Tobie się podoba. ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: PP 
w.red, 2011.03.30 o 23:48
A podoba się, nie będę zaprzeczał :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami   
Jerzy Ulicki-Rek, 2011.04.12 o 13:09
Wtedy gdy pisalem o tej holokaustycznej wersji "Ksiegi Dzungli' pare lat temu przetlumaczylem kiedys to co mowila o autorce -jej przyjaciolka po tym gdy pojechaly ogladac jakies zoo w wilkami i Defoneseka zaczela wyc a wilki jej odpowiadaly...
A co..jak juz to juz:)
Cytuje z pamiecie ,nie lapcie mnie za slowka:

"Poczulam ,ze mam dreszcze ..Lzy plynely mi po policzkach..."
Takie emocje...Zydowskie...

Poniewaz nalezalem do nielicznych (bardzo)wtedy szalencow polskich,ktorzy poddawali w watpliwosc holo-fakty ( losy Mishy jako taki fakt byly podane) ,narazielm sie naturalnie na zmasowany ogien polskich patriotow odsadzajacych mnie od czci i wiary:)
A tu ..prosze ..pare lat minelo i zlazla skora z wilczycy:)
A teraz ,marne psiarki ,ktory wystraszyly sie holokaustycznego wycia :Siad!!!Przepros!!!
Jerzy Ulicki-Rek
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O dziewczynce, która wilki ochroniły przed złymi Polakami 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.04.12 o 14:25
To jednak była żydowska wilczyca - skoro wyła...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 

login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
MatiRani → Centuria
Re: Niebieskie szaleństwo
w.red → Centuria
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
Malawanda → Centuria
Re: Niebieskie szaleństwo
Centuria → w.red
Re: Niebieskie szaleństwo
w.red → Centuria
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
Centuria → Malawanda
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
Malawanda → Centuria
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
w.red → Centuria
O wodzie
Malawanda → Centuria
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
Centuria → Malawanda
Re: Jak dobrze, że rządy o nas dbają
Malawanda → Centuria
Re: Depopulacja. Dlaczego?
Piotr Świtecki → Centuria
Re: Depopulacja. Dlaczego?
Centuria → Piotr Świtecki
Depopulacja. Dlaczego?
Piotr Świtecki → Centuria
więcej…